مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-18سياسي

800 هیأت در بقاع متبرکه در ایام محرم عزاداری می کنند


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امسال 13 هزار هیأت در کل کشور در حدود 60 میلیارد تومان مساعدت دریافت می کنند و در حدود 800 هیأت در بقاع متبرکه مستقر هستند و در ایام محرم به عزاداری می پردازند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه امروز در حاشیه همایش  بصیرت عاشورایی شمیم حسینی که در آستان مقدس شیخ صدوق(ره) برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته سازمان اوقاف در آستانه محرم اظهار کرد: سازمان اوقاف و خیریه به تبع سایر سازمان ها که وظیفه کار فرهنگی دینی دارند، به کمک هیئات مذهبی، مساجد و محافل عزاداری حسینی می آید.

وی با بیان آنکه ما نیات واقفین زیادی داریم که در زمینه کمک به هیئات مذهبی معطوف شده است، بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری در حدود 150 میلیارد تومان برای عزاداری های ماه محرم، اربعین و مواکب در سطح کشور در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ابراز داشت: امسال 13 هزار هیأت در کل کشور در حدود 60 میلیارد تومان مساعدت دریافت می کنند و در حدود 800 هیأت در بقاع متبرکه مستقر هستند و در ایام محرم به عزاداری می پردازند.

حجت الاسلام خاموشی تصریح کرد: در طرح شمیم حسینی با معرفی سازمان تبلیغات اسلامی کمک به هیئات و مساجد با نرخ مشخص صورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 هیأت در بقاع متبرکه در ایام محرم عزاداری می کنند

800 هیأت در بقاع متبرکه در ایام محرم عزاداری می کنند