مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 20:102023-07-12حوادث

عامل انتشار اخبار کذب در فضای مجازی فاروج دستگیر شد


بجنورد_ رییس پلیس فتا خراسان شمالی از دستگیری عامل انتشار اخبار کذب در فضای مجازی در شهرستان فاروج خبر داد.

  - سرهنگ یوسف شاکری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا فاروج فردی را که با انتشار اخبار کذب در یکی از شبکه های اجتماعی، قصد تشویش اذهان عمومی را داشت شناسایی نموده و در صدد دستگیری او برآمدند.

رییس پلیس فتا خراسان شمالی با اشاره به اینکه با تلاش کارشناسان پلیس فتا، فرد موردنظر در یک عملیات غافلگیرانه با همکاری پلیس اطلاعات شهرستان، دستگیر شد، افزود: متهم که در ابتدا قصد گمراه کردن کارشناسان را داشت، از اینکه این اخبار در صفحه ای که با مدیریت او بوده درج شده کاملاً اظهار بی اطلاعی می نمود.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم با رؤیت ادله پلیس لب به اعتراف گشود و به بزه ارتکابی خود معترف شده و علت آن را فریب خوردن از اخبار منتشر شده توسط رسانه های خارج از کشور دانست و اظهار ندامت نمود که پس از پایان تحقیقات به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ شاکری به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: کاربران بدون داشتن سواد رسانه ای در فضای مجازی، فریب اخبار و محتواهای جعلی را می خورند و ممکن است نقش مؤثری در تغییر مسیر زندگی آنها داشته باشد؛ لذا کاربران می بایست اخبار را از رسانه های معتبر و ملی دنبال کنند تا دچار این گونه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل انتشار اخبار کذب در فضای مجازی فاروج دستگیر شد

عامل انتشار اخبار کذب در فضای مجازی فاروج دستگیر شد