مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12سياسي

مسئولان از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر عنوان و نامی جلوگیری کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، تشکل های دانشجویی استان قزوین در حمایت عفاف و حجاب و همچنین تقدیر از مسئولین انقلابی دستگاه قضایی استان بیانیه صادر کردند.

- تشکل های دانشجویی استان قزوین در حمایت عفاف و حجاب و همچنین تقدیر از مسئولین انقلابی دستگاه قضایی استان بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، تشکل های دانشجویی استان قزوین در حمایت عفاف و حجاب و همچنین تقدیر از مسئولین انقلابی دستگاه قضایی استان بیانیه صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: یـا ایها الذین ءامنوا ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم ای کسانی که ایمان آورده اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می کند و گامهایتان را استوار می دارد کسانی که در حمایت از دین خدا لکنت نداشته و صراحت لهجه دارند مورد تایید امت حزب الله می باشند؛ بی تردید حجاب و عفاف در دنیای امروز نه تنها شامل زنان بلکه همه آحاد جامعه را دربرمی گیرد و این مهم تنها در پوشش خلاصه نمی شود بلکه باید در کنار پوشش ظاهری، حجاب و عفاف برای اخلاق و اندیشه ها را نیز در نظر گرفت.

رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) می فرمایند: “امروز بانوان ایرانی با حفظ حجاب، استقلال هویّتی خودشان و استقلال فرهنگی خودشان را دارند اعلام می کنند و به دنیا صادر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر عنوان و نامی جلوگیری کنند

مسئولان از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر عنوان و نامی جلوگیری کنند