مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 17:152023-07-18اقتصادي

رشد 230 درصدی در جذب مشارکت های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی


مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: طی سال گذشته در بخش جذب مشارکت های مردمی شاهد رشد 230 درصدی بودیم بطوری که فقط در زلزله خوی 52میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی توسط خیران ملی و بین المللی جذب شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: طی سال گذشته در بخش جذب مشارکت های مردمی شاهد رشد 230 درصدی بودیم بطوری که فقط در زلزله خوی 52میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی توسط خیران ملی و بین المللی جذب شد.

پروین محمدپوری 27تیرماه در نشست خبری که در یکی از مراکز توانبخشی زنان ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه در سفر استانی ریاست جمهوری به استان 55میلیارد تومان اعتبار عمرانی به بهزیستی آذربایجان غربی اختصاص یافت، تصریح کرد: از این میزان 30میلیارد تومان تاکنون جذب شده است.

وی اظهار کرد: برای توسعه کمپ ترک اعتیاد زنان ارومیه با ظرفیت 100 نفر با هدف ترک اعتیاد و توانمند سازی زنان ، 4میلیارد و 600میلیون تومان جذب شده است.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اعتبار لازم و رایزنی برای جذب نیروی انسانی در بخش شیرخوارگاه استان تامین شده است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 7میلیارد تومان برای مسکن مددجویی کمک شده و 11میلیارد و 720میلیون تومان نیز از بنیاد مستضعفان کمک بلاعوض دریافت کردیم و امسال نیز مقرر شده بنیاد مستضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 230 درصدی در جذب مشارکت های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی

رشد 230 درصدی در جذب مشارکت های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی