مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-15سياسي

فلسفه حجاب برای نسل امروز با منطق تبیین شود


مدیر مدرسه علمیه ثامن الحجج (ع) پارس آبادگفت: بی حجابی از عدم آگاهی از فلسفه عفاف و حجاب ناشی می شود که رعایت این فریضه الهی باید با عقل و منطق برای نسل امروز تبیین شود.

- پارس آباد- مدیر مدرسه علمیه ثامن الحجج (ع) پارس آبادگفت: بی حجابی از عدم آگاهی از فلسفه عفاف و حجاب ناشی می شود که رعایت این فریضه الهی باید با عقل و منطق برای نسل امروز تبیین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیبه شاهنده شامگاه جمعه در نشست معرفتی مبلغان این واحد حوزوی با اشاره به اینکه اصلی ترین علت بی حجابی عدم آگاهی و فهم نادرست از فلسفه عفاف و حجاب است، اظهار کرد: نقش حجاب و عفاف در سلامت و آرامش فردی، خانوادگی و اجتماعی را باید با بهترین بیان و ادبیات عقل و منطق برای جوانان تبیین کرد.

وی خاطرنشان کرد: آیات الهی در زمینه لزوم حفظ حجاب و رعایت پوشش اسلامی بسیار شفاف بوده و طبق منطق قرآن عدم رعایت حجاب و بی بندوباری و بدحجابی زنان نه تنها تمدن و نشانه رشد و ترقی نیست بلکه نوعی واپس گرایی و جاهلیت مدرن است.

مدیر مدرسه علمیه ثامن الحجج (ع) پارس آباد یکی از دستاوردها و آثار مهم حجاب را حاکمیت آرامش روحی و روانی در جامعه دانست و ادامه داد: رعایت حجاب اسلامی در اجتماع عامل حفظ کرامت انسانی و شأن زن مسلمان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه حجاب برای نسل امروز با منطق تبیین شود

فلسفه حجاب برای نسل امروز با منطق تبیین شود