مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:472023-07-04اجتماعي

طرح جامع ترافیک شهر همدان، آماده تصویب در همتا و ارسال به شورای عالی ترافیک


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: طرح جامع ترافیک شهر همدان، آماده تصویب در همتا و ارسال به شورای عالی ترافیک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی حیدری ظهر امروز در جلسه صحن شورا با بیان اینکه شورای شهر عزم خود را در ساماندهی ترافیک شهر نشان داد، اظهار کرد: طرح جامع ترافیک شهر همدان، آماده تصویب در همتا و ارسال به شورای عالی ترافیک است.

وی گفت؛ ضروری است فرایند بازنگری مطالعات طرح جامع ترافیکی شهر تسری یابد چراکه بخشی از فصل کاری سال جاری را پشت سر گذاشته ایم بر این اساس عزم شهرداری برای باقی مانده فصل کاری را می طلبد.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: تمرکز زدایی از سطح شهر یکی از انتظارات ما در تدوین طرح جامع حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در بازنگری طرح جامع حمل و نقل عمومی شهر همدان سهم حمل و نقل عمومی جهش خوبی داشته است، اضافه کرد: اما در حوزه حمل و نقل سبک و انفرادی توجه خاصی صورت نگرفته و جای ابهام دارد و تاکید ما افزایش این سهم است.

حیدری به حساسیت نقاط حادثه خیز و بحران زای سطح شهر اشاره کرد و گفت: در این زمینه مشکل اساسی وجود دارد که باید در تدوین طرح جامع ترافیک مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع ترافیک شهر همدان، آماده تصویب در همتا و ارسال به شورای عالی ترافیک

طرح جامع ترافیک شهر همدان، آماده تصویب در همتا و ارسال به شورای عالی ترافیک