مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 22:302023-06-24بين الملل

خبرهای تأیید نشده درباره استعفای شویگو


برخی منابع خبری از استعفای «سرگیی شویگو» وزیر دفاع روسیه در چارچوب توافقات رییس جمهور بلاروس و فرمانده واگنر برای توقف شورش در روسیه خبر دادند.

- برخی منابع خبری از استعفای سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه در چارچوب توافقات رییس جمهور بلاروس و فرمانده واگنر برای توقف شورش در روسیه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی منابع خبری می گویند یوگنی پریگوژین فرمانده گروه نظامی خصوصی واگنر که پیشتر سرگیی شویکو وزیر دفاع روسیه را به خیانت به دلیل خودداری از تأمین سلاح برای واگنر در باخموت متهم کرده بود، اکنون در چارچوب توافق با رییس جمهور بلاروس برای توقف شورش در روسیه، استعفای شویگو را خواستار شد.

گفته می شود که فرمانده واگنر در جریان مذاکرات با الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس برای توقف شورش در روسیه، همچنین خواستار استعفای والری گراسیموف رییس ستاد مشترک ارتش روسیه شد.

ریاست جمهوری بلاروس اعلام کرد که یوگنی پریگوژین، رییس گروه واگنر پیشنهاد الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهور بلاروس برای توقف پیشروی نیروهایش به سمت مسکو را پذیرفت.

همزمان رییس گروه واگنر در یک پیام صوتی اعلام کرد که به منظور جلوگیری از ریخته شدن خون، نیروهای خود را به پایگاه هایش باز می گرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای تأیید نشده درباره استعفای شویگو

خبرهای تأیید نشده درباره استعفای شویگو