مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-10حوادث

از کشف تریاک تا دستگیری سارق خودرو


در 24 ساعت گذشته شهر تهران شاهد حوادث و جرایمی بوده از کشف تریاک تا دستگیری سارق خودرو که ماموران نیروی انتظامی در آن نقش افرینی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهر تهران ابستن حوادث و جرایم مختلفی است که بسیاری از انها عملیاتی شده است.

توقیف خودروی وانت حامل حشیش رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از توقیف یک دستگاه خودروی وانت حامل 100 کیلو گرم حشیش در عملیات هوشمندانه مأموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به شهر تهران به یک دستگاه خودروی وانت عبوری در بزرگراه آزادگان مشکوک و دستور توقف خودرو را اعلام کردند.

وی افزود: در بازرسی دقیق و چندین ساعته از قسمت های مختلف این خودرو 100 کیلو گرم حشیش کشف و راننده خودرو به جرم ارتکابی مبنی بر تهیه و انتقال مواد مخدر به شهر تهران اعتراف کرد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از واکاوی های اطلاعاتی و تکمیل تحقیقات پلیسی متهم تحویل مراجع قضایی شد.

کشف 27 کیلوگرم شیشه از مخفیگاه قاچاقچیان در جنوب پایتخت رییس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری 2 قاچاقچی سابقه دار و کشف 27 کیلو گرم شیشه خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف تریاک تا دستگیری سارق خودرو

از کشف تریاک تا دستگیری سارق خودرو