مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-04ورزشي

آیین اختتامیه جشنواره استانی راویان غدیر برگزار می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از برگزاری اختتامیه جشنواره استانی راویان غدیر به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.

- قزوین- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از برگزاری اختتامیه جشنواره استانی راویان غدیر در 15 تیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدعلی اکبر موسوی اظهار کرد: آیین اختتامیه جشنواره استانی راویان غدیر در تاریخ 15 تیر 1402 در مجتمع کانون استان قزوین برگزار می شود.

وی با اشاره به این که اختتامیه جشنواره استانی راویان غدیر در آستانه عید سعید غدیرخم برگزار می شود، از همکاری بنیاد بین المللی غدیر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با این رویداد فرهنگی-مذهبی خبر داد.

به گفته مدیرکل کانون این فراخوان اردیبهشت امسال ویژه دو گروه سنی 8 تا 12 و 13 تا 17 سال در سراسر استان منتشر شد و شامل رشته های شعرخوانی و مداحی در گستره استانی بود و مهلت ارسال آثار تا پنج تیر 1402 تعیین شده بود.

موسوی افزود: این جشنواره با موضوع واقعه تاریخی غدیر، زندگی، سیره و احادیث حضرت علی (ع) برگزار شد و آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ عمیق و اهداف واقعه غدیرخم، ترویج فرهنگ علوی و تولید آثار در این زمینه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه جشنواره استانی راویان غدیر برگزار می شود

آیین اختتامیه جشنواره استانی راویان غدیر برگزار می شود