مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:192023-07-03اقتصادي

توپ برخورد با نانوایی های متخلف گلستان در زمین دادستانی+فیلم


پس از آغاز طرح نظارت ویژه بر عملکرد نانوایی ها و فرآیند توزیع آرد و نان در گلستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان از ارجاع 10 پرونده و فرماندار گنبدکاووس از ارجاع 20 پرونده تخلفات نانوایی ها به دادستانی برای ابطال جواز کسب با عنوان اخلال در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، معضل صف های طویل نانوایی های استان گلستان طی ماه های گذشته به موضوعی بسیار جدی و آزار دهنده برای مردم تبدیل شده به طوری که بسیاری از مردم حتی در نانوایی های سوپر آزاد نیز با صف های طولانی برای تهیه نان مواجه می شوند.

در این مدت نانواها یکی از دلایل اصلی طولانی شدن صف نانوایی ها را کاهش سهمیه توسط دولت عنوان کردند در شرایطی که سهمیه آرد استان در آخرین دوره اختصاص سهمیه از بهمن ماه سال گذشته که بیشترین سهمیه آرد به استان اختصاص داده شده بود 300 تن بیشتر بوده است.

اما ماجرای کسر سهمیه نانوایی ها به آن بخش از نانواهایی مربوط می شود که به دلیل تخلف در فرآیند فروش نان به عنوان جریمه مورد برخورد قرار گرفته و کسر سهیه به صورت هوشمند در سامانه برای آنها اعمال شده است.

پس از تخلفات پی در پی برخی از نانوایی ها و ابهامات موجود در فرآیند توزیع آرد در استان، طرح ویژه نظارت بر نانوایی های استان با دستور استاندار گلستان قبل از فرا رسیدن عید سعید قربان آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توپ برخورد با نانوایی های متخلف گلستان در زمین دادستانی+فیلم

توپ برخورد با نانوایی های متخلف گلستان در زمین دادستانی+فیلم