مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-04سياسي

مروج مدیریت مصرف انرژی در ادارات باشید


فرمانده بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: فرماندهان بسیج به عنوان سفیران مدیریت مصرف انرژی در ادارات هستند و باید مروج فرهنگ مدیریت مصرف باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز همایش مشترک فرماندهان بسیج ادارات و کارخانجات استان همدان با موضوع مدیریت مصرف و گذر از پیک بار سال جاری به میزبانی شورای هماهنگی بسیج صنعت آب و برق استان همدان برگزار شد.

فرمانده بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این همایش با تأکید بر اهمیت مسئولیت فرماندهان پایگاه های بسیج و بسیجیان ادارات در همکاری با شرکت های آب و برق استان همدان برای مدیریت مصرف اظهار کرد: فرماندهان بسیج به عنوان سفیران مدیریت مصرف انرژی در ادارات هستند و باید مروج فرهنگ مدیریت مصرف باشند تا شاهد کاهش مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال قبل باشیم.

امیر ترکاشوند بیان کرد: در این راستا با مشارکت و مسئولیت فرماندهان پایگاه های بسیج دستگاه های اجرایی برای عبور موفقیت آمیز از پیک تابستان، نشست های تخصصی با دعوت از کارشناسان متخصص در حوزه مدیریت مصرف آب و برق، برای کارکنان دستگاه های اجرایی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروج مدیریت مصرف انرژی در ادارات باشید

مروج مدیریت مصرف انرژی در ادارات باشید