مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-15سياسي

سرلشکر باقری: قطب قدرت جهانی به سمت آسیا و شرق در حال حرکت است


رییس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه فرایندهای جهانی بیانگر رو به افول بودن قدرت آمریکا و جهان غرب است، گفت: قطب قدرت جهانی به سمت آسیا و شرق در حال حرکت است و قطعا آینده جهان نسبت به قبل متفاوت خواهد شد.

- رییس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه فرایندهای جهانی بیانگر رو به افول بودن قدرت آمریکا و جهان غرب است، گفت: قطب قدرت جهانی به سمت آسیا و شرق در حال حرکت است و قطعا آینده جهان نسبت به قبل متفاوت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری صبح امروز در دیدار با ژنرال سید عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان با اشاره به اهمیت روابط دو کشور در سطح منطقه، اظهار کرد: امیدوارم این سفر ثمرات ارزشمندی در پی داشته و زمینه ساز تصمیمات تاثیرگذاری شود.

انتصاب حضرتعالی در سمت فرمانده ارتش پاکستان را تبریک عرض می کنم و امیدوارم روند ارتقای سطح روابط دو کشور همچون گذشته توسعه یابد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: سابقه حضرتعالی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پاکستان، بسیار مثبت و مطلوب است و مطمئن هستیم با رویکرد برادری که بین دو کشور وجود دارد، سطح تعاملات دو کشور در دوره مسئولیت جنابعالی نیز ارتقاء چشمگیری یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: قطب قدرت جهانی به سمت آسیا و شرق در حال حرکت است

سرلشکر باقری: قطب قدرت جهانی به سمت آسیا و شرق در حال حرکت است