مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:552023-06-26سياسي

اعطای تسهیلات به زندانیان شیرازی به مناسبت هفته قوه قضاییه


در ملاقات رییس کل دادگستری فارس با 450 مددجوی زندان عادل آباد شیراز، زمینه اعطای تسهیلات قضایی به مناسبت هفته قوه قضاییه به زندانیان فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی امروز طی این دیدار، با تبریک هفته قوه قضاییه به مسئولین و کارکنان تشکیلات قضایی در استان فارس، از حضور افزون بر 100 نفر از مسئولین قضایی و قضات مرکز استان در زندان های  شیراز خبر داد و گفت: در این بازدیدها  که به مناسبت هفته قوه قضاییه و به صورت همزمان در تمامی حوزه های قضایی استان برگزار می شود، مقامات قضایی ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان تلاش می کنند که نسبت به اعطای ارفا قات و تسهیلات قانونی  به زندانیان واجد شرایط؛ همکاری و مساعدت لازم را به انجام رسانند.

رییس کل دادگستری فارس افزود: در این برنامه با جمع کثیری از زندانیان دیدار شد و ضمن استماع درخواست های آنان، پیگیری لازم انجام شد که در نتیجه آن تعداد قابل توجهی از زندانیان از تسهیلات و ارفاقات قضایی برخوردار شدند.

  وی  این تسهیلات را شامل: قبول آزادی مشروط، موافقت با برخورداری از عفو، مرخصی، تخفیف مجازات، اعزام به اشتغال به کار،  موافقت با نظام نیمه آزادی برشمرد و گفت: با عنایت به اینکه اعضای کمیسیون عفو نیز در این برنامه حضور دارند، پیگیری برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات به زندانیان شیرازی به مناسبت هفته قوه قضاییه

اعطای تسهیلات به زندانیان شیرازی به مناسبت هفته قوه قضاییه