مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-17سياسي

استقرار 1000 جوان هلال احمری در سواحل دریای خزر


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از استقرار 1000 جوان داوطلب عضو جمعیت هلال احمر در سواحل دریای خزر خبر داد و گفت: فاز هشدار و اطلاع رسانی پویش ملی غرق نشویم با شعار «بی گدار به آب نزنیم» از امروز؛ - رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از استقرار 1000 جوان داوطلب عضو جمعیت هلال احمر در سواحل دریای خزر خبر داد و گفت: فاز هشدار و اطلاع رسانی پویش ملی غرق نشویم با شعار بی گدار به آب نزنیم از امروز؛ 26 تیر آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید هاشم حسینی المدنی در این باره گفت: با توجه به اهمیت موضوع غریق و بهره گیری گسترده هموطنان از بستر دریا، پویش ملی #غرق_نشویم با حضور و مشارکت 1000 نفر از اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، اجرا می شود.

در این طرح اعضای سازمان جوانان هلال احمر با تشکیل زنجیره انسانی و با رویکرد پیشگیری و ارائه خدمات بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی، برای اجرای این پویش آماده شدند.

وی افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در قالب گروه های سحاب یعنی سفیران حمایت های امدادی و بشردوستانه، تیم های سحر یعنی سفیران حمایت های روانی، تیم های دادرس یعنی دانش آموزان آماده در روزهای سخت، تیم های یاس یعنی یاران آسیب ستیز و ایجاد فضای دوستدار کودک و برگزاری سایر برنامه های فرهنگی و آموزشی در قالب بازی و مسابقه، جشنواره و پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 1000 جوان هلال احمری در سواحل دریای خزر

استقرار 1000 جوان هلال احمری در سواحل دریای خزر