مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:252023-06-22اقتصادي

نزدیکی استان زنجان به 45 درصد بازار مصرف کشور


نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های آتی می تواند همایشی در راستای معرفی ظرفیت های اقتصادی خدابنده باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی زنجان جلسه افتتاحیه دفتر اتاق بازرگانی زنجان در شهرستان خدابنده ظهر امروز با حضور مسئولان در این شهرستان برگزار شد.

سید البرز حسینی، نماینده مرم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد دفتر ارتباط اتاق بازرگانی زنجان در شهرستان خدابنده یک رویکرد بسیار مثبت و ارزنده از اتاق است، اظهار کرد: شهرستان خدابنده پر از استعداد و ظرفیت اقتصادی بوده که ناشناخته مانده است.

نماینده مرم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتاق های بازرگانی به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه مراودات و تجارت خارجی شناخته می شود، تصریح کرد: در همین راستا حضور اتاق بازرگانی در شهرستان خدابنده می تواند موجب اشاعه فرهنگ تجارت و توسعه اقتصاد شود.

وی با تاکید بر اینکه معرفی شهرستان خدابنده و ظرفیت های اقتصادی منطقه می تواند از سوی اتاق بازرگانی زنجان در این بخش دنبال شود، گفت: توسعه فرهنگ اقتصاد و تجارت در شهرستان خدابنده می تواند در زمینه رونق منطقه نیز مثمرثمر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیکی استان زنجان به 45 درصد بازار مصرف کشور

نزدیکی استان زنجان به 45 درصد بازار مصرف کشور