مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 08:422023-07-06اقتصادي

فعالیت 4600 همیار طبیعت در سمنان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: بیش از چهار هزار و 600 نفر همیار طبیعت در محافظت از عرصه های منابع طبیعی این استان مشارکت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جعفر مرادی حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار کرد: افراد متقاضی برای دریافت کارت همیار طبیعت می توانند با مراجعه به سامانه همیار طبیعت نسبت به ثبت مشخصات شناسنامه ای اقدام کنند.

وی افزود: هدف از طرح همیاران طبیعت، ترویج فرهنگ منابع طبیعی و جلب مشارکت مردم در امر حفاظت، احیا و توسعه منابع طبیعی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: از طریق ساماندهی علاقه مندان و دوستداران منابع طبیعی، شوراهای اسلامی، دهیاران، بسیجیان و سایر اقشار جامعه در قالب تشکل همیاران طبیعت، با نگاه به ارتقای دانش و بهره گیری از توانمندی های آن ها برای اجرای سیاست های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استفاده می شود.

مرادی حقیقی تأکید کرد: استفاده از ظرفیت همیاران طبیعت در عرصه های منابع طبیعی در واقع نوعی تلاش سازمان یافته و داوطلبانه است که بین مردم و برای منافع عمومی، همدلی و همبستگی ایجاد می شود.

وی گفت: دوره های آموزشی حضوری برای همیاران طبیعت به منظور استفاده از ظرفیت آن ها در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 4600 همیار طبیعت در سمنان

فعالیت 4600 همیار طبیعت در سمنان