مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:402023-06-23سياسي

ترک فعل مدیران جرم است/کاهش 30درصدی پرونده های قضایی


دادستان عمومی و انقلاب ورامین گفت: ترک فعل مدیران از موضوعات مهم است، باید مدیران در چارچوب تکالیف خود کار انجام دهند و ترک فعل جرم است و با آن برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا شمس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ورامین گفت: در سال 1401 با بیش از شش هزار پرونده مواجه بودیم که اکنون به چهار هزار پرونده رسیده است که 30 درصد کاهش پرونده داشته ایم.

وی گفت: در هر شعبه نسبت به سال 1400 با 150 درصد کاهش مواجه بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین با بیان اینکه پرونده کثیرالشاکی در ورامین نداریم، گفت: پرونده قدیمی نیز در دستگاه قضایی به کمتر از 20 پرونده رسیده است.

شمس گفت: در سال 1401 به 26 هزار و 800 پرونده در دادسرا رسیدگی شده است و بر 500 خانواده زندانی در انجمن حمایت از زندانیان نظارت انجام شده است.

وی افزود: نظارت و آموزش ضابطین خاص و عام در منطقه و اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم و اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر و ساماندهی دستفروشان و سد معبر، طرح برخورد با سارقین و خرده فروشان مواد، شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح اشکال حادثه خیز استقرار نگهبان مسلح در پاساژهای طلافروشی، شناسایی و برخورد با مراکز تولید رمزارزها از اقدامات د ستگاه قضایی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل مدیران جرم است/کاهش 30درصدی پرونده های قضایی

ترک فعل مدیران جرم است/کاهش 30درصدی پرونده های قضایی