مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-02سياسي

دستگاه قضایی از بیکاری 2 هزار کارگر سمنانی جلوگیری کرد


معاون رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: سال گذشته در استان سمنان از بیکاری 2 هزار کارگر جلوگیری و پنج هکتار اراضی بستر رودخانه رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام محمدقاسم عین الکمالی، معاون رییس کل دادگستری استان سمنان پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود در تالار پورسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، با انتقاد از برگزاری این مراسم در ساعت اداری و لزوم تکریم ارباب رجوع، به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با مسؤولان قوه قضاییه و تشکیل قرارگاه اجرای فرامین رهبری در دستگاه قضا اشاره کرد.

وی افزود: این قرارگاه پیگیر هشت فرمان سال گذشته رهبر انقلاب برای دستگاه قضا و 6 فرمان امسال رهبری است و نوید اتفاقات خیلی خوبی را در این دستگاه می دهد.

معاون رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی سه شاخصه پراهمیت دارد که یکی از آنها اصالت و عنصر فرد است، گفت: فرایند در خدمت در دستگاه قضایی، قضا و قضاوت است و در سایر دستگاه ها، اصالت با سازمان و اداره و فرد در خدمت سازمان است؛ اما در دستگاه قضایی، سازمان در خدمت قضا و قاضی است و دستگاه های نظارتی وجود دارد و امور را کنترل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی از بیکاری 2 هزار کارگر سمنانی جلوگیری کرد

دستگاه قضایی از بیکاری 2 هزار کارگر سمنانی جلوگیری کرد