مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 09:102023-06-30فرهنگي

«جوانرود» صاحب سینما می شود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود از سینما به عنوان یکی از شاخص های توسعه نام برد و گفت: مجوز سینمای جوانرود در تاریخ 28 خردادماه امسال از سوی سازمان سینمایی کشور صادر شد ه است.

-  مسعود قادری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های این اداره مجوز سینمای جوانرود در تاریخ 28 خردادماه امسال از سوی سازمان سینمایی کشور صادر شد .

وی افزود: این سینما در سالن مجتمع فرهنگی هنری هلانیه با ظرفیت 100 نفر و با درجه کیفی یک راه اندازی می شود و فیلم های روز سینمای ایران در این سینما اکران خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود گفت: سالن در اسرع وقت از سوی موسسه سینما شهر تجهیز خواهد شد و سپس از طریق مزایده به بخش خصوصی که شرایط لازم را داشته باشد واگذار خواهد شد.

  وی با اشاره به اینکه وجود زیرساخت ها و مراکز فرهنگی در هر منطقه نشانه رشد وتوسعه آن منطقه است، از سینما به عنوان یکی از شاخص های توسعه نام برد و گفت: متأسفانه شهرستان جوانرود با 80 هزار نفر جمعیت و ظرفیت بالای فرهنگی و هنری  از این نظر کم برخوردار و محروم بوده و نیاز به تلاش مضاعف دارد تا عقب ماندگی های گذشته که ناشی از کم توجهی مدیران سابق بوده جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جوانرود» صاحب سینما می شود

«جوانرود» صاحب سینما می شود