مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:062023-07-22سياسي

استعدادهای دانش بنیان در استان های کم برخوردار شکوفا می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، روح الله دهقانی فیروزآبادی صبح امروز در ابتدای ورود به استان چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از هدف های دولت سیزدهم و حضور مسوولان و مدیران ملی در استان ها توجه به استان هایی است که از مرکز فاصله دارند و باید از نزدیک شرایط شرکت های دانش بنیان و فناور آن ها مطالعه شود.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور با اشاره به ضرورت کمک به توسعه شرکت های دانش بنیان، خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری از منابع حمایتی کمتر استفاده کرده است اما ظرفیت ها و استعدادهای خوبی دارد که با طراحی و اجرای یک زیست بوم نوآوری برای استان از این ظرفیت ها حمایت می شود.

وی افزود: بسیاری از استانی های کشور ظرفیت های بالایی دارند که مورد توجه قرار نگرفته است و جز ارکان اصلی ما است که این مجموعه ها برای شکوفایی بهتر و بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

گفتنی است؛ بازدید از اراضی پردیس صنعتی، شرکت در آیین افتتاح شرکت های دانش بنیان، بازدید از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری، حضور در آیین واگذاری اراضی پردیس به شرکت های دانش بنیان و آغاز عملیات احداث مرکز نمونه سازی زیست فناوری، افتتاح ساختمان بنیاد نخبگان، شرکت در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان و دیدار با منتخب نخبگان از جمله برنامه های سفر یک روزه معاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادهای دانش بنیان در استان های کم برخوردار شکوفا می شوند

استعدادهای دانش بنیان در استان های کم برخوردار شکوفا می شوند