مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 15:092023-07-12اقتصادي

عملکرد نانوایی ها لحظه به لحظه هوشمندانه رصد می شود


مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی از هوشمند شدن نظارت بر نانوایی ها استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا گودرزی ظهر امروز در نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار کرد: طرح هوشمندسازی نظارت بر عملکرد نانوایی ها با هدف برخورد با نانوایی های متخلف در استان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح علاوه بر رصد هوشمند نانوایی ها، با هدف افزایش کیفیت نان از نظرات مردم در خصوص نانوایی ها بهره گیری می شود.

 مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با بیان اینکه هم اکنون دولت 40 درصد به نانوایی ها یارانه آراد می دهد که با اجرا شدن طرح هوشمند نظارتی، این یارانه را به خبازان متعهد پرداخت می کند، گفت: نانوایانی که عملکرد متعهدانه داشته و نان باکیفیت به مردم عرضه می کنند، می توانند به کمک هزینه و آرد یارانه ای بیشتری دسترسی داشته باشند، و با آنهایی که رفتار غیرمتعهدانه داشته و تخلف کنند برخورد خواهد شد.

گودرزی بیان کرد: در استان مرکزی یک هزار و 585 نانوایی فعالیت دارند که بر اساس رصد های صورت گرفته در خرداد ماه 283 نانوایی بالای 5 روز تعطیلی داشته اند، 258 نانوایی فروش نان بالای 500 قرص در یک روز، 28 نانوایی فروش نان در ساعت 12 شب تا 5 صبح داشتند، 643 نانوایی کمتر از سهمیه نان فروخته و824 نانوایی بیش از سهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد نانوایی ها لحظه به لحظه هوشمندانه رصد می شود

عملکرد نانوایی ها لحظه به لحظه هوشمندانه رصد می شود