مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-16دانش

آخرین وضعیت نشریات نمایه شده دانشگاه تهران در یک پایگاه استنادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مطابق اطلاعات به روزرسانی شده در وبسایت EBSCO، سی و چهار نشریه علمی دانشگاه تهران در این پایگاه اطلاعاتی نمایه شده اند که 30 مورد آن، - آمار تعداد مجلات علمی نمایه شده دانشگاه تهران در پایگاه EBSCO از رشد بیش از 7 برابری برخوردار بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مطابق اطلاعات به روزرسانی شده در وبسایت EBSCO، سی و چهار نشریه علمی دانشگاه تهران در این پایگاه اطلاعاتی نمایه شده اند که 30 مورد آن، مربوط به سال های 1397 به این سو بوده است.

نخستین نشریه دانشگاه تهران که در این پایگاه نمایه شده، نشریه انگلیسی زبان Iranian Economic Review است که از سال 1373 از سوی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران منتشر می شود و از سال 1387 در EBSCO نمایه شده است.

همچنین آخرین نشریه نمایه شده دانشگاه تهران در این پایگاه، فصلنامه توسعه کارآفرینی است که انتشار آن از سال 1387 از سوی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران آغاز شده و در سال 1401 از سوی EBSCO نمایه شده است.

نشریات نمایه شده دانشگاه تهران در این پایگاه، موضوعات متعدد از قبیل مهندسی، دامپزشکی، ادبیات، محیط زیست و کشاورزی را دربرمی گیرند.

در میان واحد های دانشگاه تهران، دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی با 10 نشریه، دانشکدگان فنی با 7 نشریه و دانشکدگان مدیریت با 5 نشریه دارای بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت نشریات نمایه شده دانشگاه تهران در یک پایگاه استنادی

آخرین وضعیت نشریات نمایه شده دانشگاه تهران در یک پایگاه استنادی