مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-15سياسي

«مرکز آفرینش های فرهنگی» مرکزی برای مقابله با دشمن


معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج گلستان مرکزی برای جبهه سازی جریان فرهنگ و هنر برای مقابله با دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی مقوا ساز صبح شنبه در آیین افتتاحیه مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج گلستان افتتاح این مرکز را اتفاق ویژه از جنس جهاد اعلام کرد و گفت: پایگاه های بسیج تلاش های فراوانی برای رونق مساجد، دفاع از انقلاب و رونق اسلام انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج گلستان می تواند به یکی از بهترین مرکزهای کشور تبدیل شود، افزود: مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج مرکز روایت هوشمند برای انقلاب اسلامی به شمار می رود و این مرکز در برابر روایت نادرست دشمن ایستاده است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این مرکز باید تبدیل به مرکزی برای حضور هنرمندان شود، گفت: باید امید را در جامعه دوچندان شود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال نیرنگ و دروغ است و این دشمن نفس های آخر خود را می کشد، ادامه داد: انقلاب اسلامی و امام (ره) تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت، دشمن در حال فروپاشی است.

مقوا ساز خاطرنشان کرد: امروز دشمن تلاش می کند که مردم را از انقلاب اسلامی ناامید کند و ما وظیفه داریم ارتباطات مردمی خود را با هنر تبلیغ گسترش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مرکز آفرینش های فرهنگی» مرکزی برای مقابله با دشمن

«مرکز آفرینش های فرهنگی» مرکزی برای مقابله با دشمن