مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:302023-06-22اقتصادي

افتتاح کارخانه رب گوجه فرنگی شهرستان صحنه طی 20 روز آینده


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از افتتاح کارخانه رب گوجه فرنگی شهرستان صحنه طی 20 روز آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالوحید محمدی، امروز بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید استاندار کرمانشاه از کارخانه در حال احداث رب گوجه فرنگی شهرستان صحنه، اظهار کرد: این طرح با 90 درصد پیشرفت فیزیکی ظرف 20 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: برخی موانع همچون مشکل تأمین آب مورد نیاز پیش روی اجرای این طرح بود که رفع آن را در دستورکار قرار داده ایم.

در ادامه امین فرهادی مدیرعامل کارخانه رب گوجه فرنگی نیز در جمع خبرنگاران گفت: احداث این کارخانه از آبان سال گذشته با سرمایه گذاری 150 میلیارد تومان آغاز شد.

وی با بیان اینکه کل اعتبارات این طرح از محل آورده سرمایه گذار است، افزود: در حال حاضر این کارخانه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ظرف 20 روز آینده و پیش از برداشت محصول گوجه فرنگی شهرستان افتتاح خواهد رسید.

مدیرعامل کارخانه رب گوجه فرنگی میزان تولید این کارخانه را 800 تن در سال عنوان کرد و گفت: در فاز توسعه ای طرح به دنبال راه اندازی خط تولید محصولات دیگری همچون انواع کمپوت، مرباجات و …هستیم.

فرهادی در خصوص میزان اشتغالزایی پروژه هم گفت: این پروژه 150 نفر اشتغالزایی مستقیم و حدود هزار نفر اشتغالزایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارخانه رب گوجه فرنگی شهرستان صحنه طی 20 روز آینده

افتتاح کارخانه رب گوجه فرنگی شهرستان صحنه طی 20 روز آینده