مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-13سياسي

رسانه ها پیگیری منافع مردم را در صدر برنامه های خود قرار دهند


مردم از هر حیثی به بصیرت، تشخیص و پختگی لازم رسیده اند و تمامی مجموعه ها را ارزیابی می کنند و می دانند که کدام رسانه منافع آنها را دنبال می کند و می تواند موتور محرک تغییرات رو به جلو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه های استان قزوین اظهار کرد: مجموعه رسانه ای استان قزوین نسبت به آن چیزی که انتظار جامعه از یک مجموعه موثر در حوزه اطلاع رسانی و شکل دهی افکار عمومی و اجتماعی است، تلاش زیادی می کنند که این مهم شایسته تقدیر است.

  وی افزود: هرچند آن چیزی که حاصل می شود متناسب با حمایت ها است و اگر شرایط مهیاتر و حمایت بیشتر شود شکوفایی بیشتری را شاهد خواهیم بود ولی نمی توان این تلاش ها را نادیده گرفت.

  استاندار قروین ضمن تشکر از تمامی فعالان بخش خصوصی و مدیران دولتی که از رسانه در ایام اخیر حمایت کرده اند، گفت: تمامی رسانه ها به ویژه رسانه هایی که در بازدیدهای صنعتی همراهی می کنند شاهد هستند که همیشه سفارش حمایت از رسانه ها را کرده ام و اعتقاد دارم کمک بخش خصوصی با مجموعه های رسانه ای سرمایه گذاری و توجه به یک رسالت اجتماعی است.

  این مسوول با بیان اینکه رسانه ها باید نسبت به اثرگذاری حساسیت داشته باشند، اضافه کرد: آن چیزی که می توان انتظار داشت رسانه ها در فعالیت های خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها پیگیری منافع مردم را در صدر برنامه های خود قرار دهند

رسانه ها پیگیری منافع مردم را در صدر برنامه های خود قرار دهند