مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-28حوادث

​​​​​​​نجات جان جوان گمشده در دل کویر


جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از پیدا شدن جوان 37 ساله در عمق 17 کیلومتری کویر صفاییه بعد از 16 ساعت جستجوی پلیس شهرستان سرخه خبر داد.

- ایسنا/سمنان جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از پیدا شدن جوان 37 ساله در عمق 17 کیلومتری کویر صفاییه بعد از 16 ساعت جستجوی پلیس شهرستان سرخه خبر داد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی شامگاه گذشته با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه بنده راننده تاکسی هستم و جوان 37 ساله ای را از تهران به مقصد کویر ریگ جن دربست سوار کردم و تا ابتدای منطقه صفاییه لاسجرد آوردم و وی از خودرو پیاده شد و به سمت بیابان حرکت کرد و چون حالات روحی و روانی مناسبی نداشت با 110 تماس گرفتم، به سرعت چند اکیپ از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی به هماهنگی و حضور دستگاه های امدادرسان اشاره کرد و افزود: پس از ساعت ها پیمایش دقیق کویر صفاییه و بهره گیری از تجهیزات تخصصی و استفاده از ظرفیت افراد بومی و محلی منطقه ، سرانجام پس از 16 ساعت جستجو، جوان 37 ساله در عمق حدودا 17 کیلومتری کویر در اوایل بامداد به صورت بیهوش پیدا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه این جوان به سرعت جهت درمان توسط 115 به بیمارستان منتقل شد تصریح کرد: این فرد به سرعت توسط کادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

​​​​​​​نجات جان جوان گمشده در دل کویر

​​​​​​​نجات جان جوان گمشده در دل کویر