مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-17سياسي

تقویت ایمان و امیدآفرینی رسالت اصلی روحانیون در شرایط فعلی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تقویت ایمان و امیدآفرینی نسبت به آینده دو توصیه مهم به روحانیون و مبلغان و رسالت اصلی آنان در شرایط فعلی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تقویت ایمان و امیدآفرینی نسبت به آینده دو توصیه مهم به روحانیون و مبلغان و رسالت اصلی آنان در شرایط فعلی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، روز دوشنبه 26 تیرماه، در همایش طلایه داران تبلیغ در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز، با اشاره به دیدار اخیر طلاب و روحانیون با رهبری در سالگرد حادثه مسجد گوهر شاد و تاکید ایشان بر موضوع تبلیغ و تبیین به عنوان رسالت اصلی حوزه های علمیه اظهار داشت: این تأکیدات بار دیگر ضرورت نقش آفرینی مؤثر این قشر در عرصه فرهنگی را خاطرنشان شد و ابراز نگرانی رهبری نسبت به عدم تناسب کمی و کیفی تبلیغ با حجم وسیع نیازها در سطح جامعه، لزوم ایجاد یک مرکز و انجام حرکت عظیم تبلیغی در حوزه ها را یادآوری می کند.

وی خاطرنشان کرد: تغییر و بهبود شرایط فرهنگی فعلی کشور نیازمند تبلیغ و تقویت باورهای دینی و تبیین و استدلال در خصوص شبهات است و بر همین اساس رهبری علاوه بر این که دفع شبهه را ناکافی می دانند، بر لزوم اتخاذ رویکرد تهاجمی در مقابل طرف های معاند نیز تاکید دارند و این یعنی که گاهی روحان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ایمان و امیدآفرینی رسالت اصلی روحانیون در شرایط فعلی

تقویت ایمان و امیدآفرینی رسالت اصلی روحانیون در شرایط فعلی