مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-02اقتصادي

استقبال خوب شرکت های صنعتی از اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه


اختصاص اعتبار مالیاتی برای افزایش هزینه کرد در تحقیق و توسعه یکی از برنامه هایی است که دولت برای به هم رسانی صنعت و دانش بنیان ها در نظر گرفته است.

- گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس؛ استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان، عمدتا شرکت های کوچک و یا متوسطی هستند که به دلیل نداشتن زیرساخت های تولید انبوه و بازار کوچک، نمی توانند توانمندی های خود را به نوآوری های صنعتی تبدیل کنند و از طرفی شرکت های صنعتی بزرگ نیز به دلیل هزینه های بالا به سمت استفاده از فناوری های به روز نمی روند و به عبارتی تبادل فناوری به آسانی اتفاق نمی افتد.

در راستای واسطه گری بین صنایع و دانش بنیان ها، شبکه تبادل فناوری از کارگزارانی تشکیل شده است که به عنوان بازوهای اتصال دهنده صنعت و دانش بنیان ها وظیفه تأمین کنندگان فناوری را به دوش می کشند و سعی دارند با استفاده از توانمندی و ظرفیت شرکت های دانش بنیان به حل نیازهای فناورانه شرکت های صنعتی بپردازند.

کارگزاران معمولا شناخت خوبی از توانمندی ها و نیازها دارند و برای تأمین فناوری های مورد نیاز شرکت های صنعتی، در فراخوان هایی از دانش بنیان ها دعوت می کنند تا فناوری خود را در این شرکت ها به کار گیرند.

عملیات بهبود فرایندها و فناوری های صنعتی، معمولا در واحدهای تحقیق و توسعه شرکت ها و یا دانش بنیان ها صورت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال خوب شرکت های صنعتی از اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه

استقبال خوب شرکت های صنعتی از اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه