مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 20:112023-07-22حوادث

سارقان تلفن همراه را شناسایی کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حکمت اله شجاعی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت موبایل از فروشگاه های عرضه تلفن همراه در شهر کرج، شناسایی و دستگیری سارقان به پایگاه یکم پلیس آگاهی محول شد.

وی افزود: بررسی های میدانی کارآگاهان مشخص کرد که سارقان با ورود به مغازه های شلوغ، از غفلت فروشندگان استفاده کرده و به صورت کاملا حرفه ای تلفن همراه را با روش کش رو زنی به سرقت برده و متواری شده اند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدام پلیسی و اطلاعاتی، در نهایت مخفیگاه سارقان در شهر کرج شناسایی و متهمان با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

شجاعی با اشاره به اعتراف متهمان به سرقت های متعدد تلفن همراه در شهر کرج، شهریار و تهران، گفت: برابر دستور دادیار شعبه 8 دادسرای ناحیه 2 شهرستان کرج، تصاویر این متهمان به صورت بدون پوشش منتشر می شود تا چنانچه شهروندان توسط آنان مورد سرقت قرار گرفته اند، برای تشکیل و پیگیری پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی واقع در 45متری کاج- بلوار ولیعصر- خیابان گیوه کش- جنب کلانتری 30 اسلام آباد مراجعه کنند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان تلفن همراه را شناسایی کنید

سارقان تلفن همراه را شناسایی کنید