مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 14:452023-06-30سياسي

دشمن نبرد خود را با انقلاب به جبهه جنگ شناختی کشانده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دشمن نبرد خود را در شرایط کنونی با انقلاب اسلامی به جبهه جنگ شناختی و ترکیبی کشیده است تا انقلاب را زمینگیر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر اردبیل به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در مصلی این شهر اظهار کرد: تبلیغات اسلامی در ابعاد مختلف وظیفه و رسالت صیانت از ارزش های دینی و اعتقادی را دارد و در این زمینه سعی کرده تا در قالب برنامه ها و رویدادهای مختلف زمینه هدایتگری و اصلاح جامعه را با تغییر دیدگاه ها و تبیین و روشنگری فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در سنگر جهاد تبیین وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی ترویج و نشر خوبی ها و تقویت مؤلفه های ارزشی در بین نسل هاست تا فرصتی فراهم آید که انقلاب اسلامی بتواند دستاوردهای عظیم خود را به نمایش بگذارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل رسالت مبلغان دینی و اسلامی را در سنگر روشنگری ها و بیان حقایق رسالتی خطیر عنوان کرد و گفت: هرچند این موضوع از عهده تعدادی محدود و اندک خارج است اما از هر مناسبتی استفاده می کنیم تا زمینه آشنایی مردم را با الگوهای معرفتی و شناخت حقیقت مسیر و راه سعادتمندی بیان کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن نبرد خود را با انقلاب به جبهه جنگ شناختی کشانده است

دشمن نبرد خود را با انقلاب به جبهه جنگ شناختی کشانده است