مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-24اقتصادي

تمام همت مدیریت استان حل مشکلات و مسائل آبی اصفهان است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم با تأکیدات استاندار اصفهان همت برآن است تا مشکلات انباشته شده چندین ساله استان بویژه تأمین آب حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در نشست نمایندگان اصناف کشاورزان استان حوضه زاینده رود با معـاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و سرپـرست حوضـه آبـریـز زایـنـده رود، گفت: بیش از 97 درصد از مساحت حوضه آبریز زاینده رود در استان اصفهان است.

وی ادامه داد: از این رو همواره نام استان اصفهان و زاینده رود به یکدیگر گره خورده و حساسیت بسیار زیادی نسبت به این دو موضوع وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان عنوان کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم با تأکیدات استاندار اصفهان همت بر آن شد تا مشکلات انباشته شده چندین ساله استان بویژه تأمین آب اصفهان حل شود.

وی بیان کرد: در این خصوص تلاش های بسیاری توسط وزارت نیرو انجام شده و به لحاظ تحلیل موضوع، بررسی مشکلات، برنامه اقدام و احیای زاینده رود برنامه ریزی ها انجام و مسیر مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام همت مدیریت استان حل مشکلات و مسائل آبی اصفهان است

تمام همت مدیریت استان حل مشکلات و مسائل آبی اصفهان است