مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-11سياسي

فرصت 20روزه به شهرداری شاهین شهر برای تکمیل پروژه میدان امام حسین


شهرداری شاهین شهر و پیمانکار به مدت 20 روز فرصت دارند پروژه میدان امام حسین (ع) را تکمیل کنند.

- اصفهان - فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: شهرداری شاهین شهر و پیمانکار به مدت 20 روز فرصت دارند پروژه میدان امام حسین (ع) را تکمیل کنند.

سید محمدرضا کاظمی طباء در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از مردم شاهین شهر به عنوان رییس شورای هماهنگی ترافیک شهرستان شاهین شهر و میمه بابت تأخیر در اجرا و تکمیل پروژه عمرانی میدان امام حسین (ع) عذرخواهی و کوتاهی پیش آمده عذرخواهی می کنم.

وی با بیان اینکه به آقای ابریشمی راد به عنوان شهردار و پیمانکار پروژه در این خصوص چندین بار تذکر و اولتیماتوم داده ام، افزود: به پلیس راهور شهرستان شاهین شهر و میمه ابلاغ کرده ام از 10 مرداد که آخرین مهلت تکمیل این پروژه توسط پیمانکار است، درصورتی که پروژه به اتمام نرسید به استناد تبصره 3 ماده 14 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورت تأثیر پروژه در تصادفات سریعاً پیمانکار و شهرداری شاهین شهر را مقصر اعلام و آنها را ملزم به پرداخت خسارت به طرفین سانحه دیده کنند.

فرماندار شاهین شهر و میمه با بیان اینکه با هیچ شخصی اعم از حقوقی یا حقیقی در حوزه منافع مردم و بیت المال عقد اخوت نبسته ام، اظهار کرد: به هیچ عنوانی برای ما قصور یا طولانی شدن اجرای پروژه های عمرانی که پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 20روزه به شهرداری شاهین شهر برای تکمیل پروژه میدان امام حسین

فرصت 20روزه به شهرداری شاهین شهر برای تکمیل پروژه میدان امام حسین