مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-15سياسي

اختتامیه جشنواره بین المللی قرآنی آرمان برگزار می شود


مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی قرآنی آرمان سه شنبه 27 تیر ماه از ساعت 17 در برج میلاد تهران حضور علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد، - برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی سیفی، دبیر اجرایی شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی قرآنی آرمان، گفت: در این دوره از مسابقات آرمان حدود 6500 نفر در بخش های مختلف شرکت کردند.

پس از مرحله ارسال آثار شرکت کنندگان و بررسی اولیه آثار، مرحله داوری بخش های مختلف از جمله قرائت، حفظ، مفاهیم و… با حضور اساتید و داوران بین المللی قرآن کریم برگزار شد و از میان این تعداد 83 نفر به عنوان برگزیده این جشنواره شناخته شدند.

همچنین در این مسابقات پویش صلوات خاصه امام رضا (ع) را هم داشتیم که 230 شرکت کننده داشت و مقرر شد به تمامی شرکت کنندگان جوایزی اهدا شود.

دبیر اجرایی شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران با تأکید بر اینکه جنبه مردمی جشنواره قرآنی آرمان بسیار ارزشمند و مهم بود، گفت: بخش بین الملل این جشنواره نیز به صورت مردمی فعال بود و طی مدت برگزاری 15 محفل قرآنی در کشورهای ترکیه، سوریه و عراق برگزار شد.

وی افزود: مراسم اختتامیه با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران؛ علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد، جمعی از خانواده معظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره بین المللی قرآنی آرمان برگزار می شود

اختتامیه جشنواره بین المللی قرآنی آرمان برگزار می شود