مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:452023-06-27سياسي

افتتاح مرکز بازی های مهارتی گروهی تاما در کرمان


مرکز بازی های حرکتی، مهارتی و گروهی تاما با حدود 50 بازی گروهی در حوزه مهارتی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز آیین افتتاح مرکز بازی های حرکتی، مهارتی و گروهی تاما در خیابان ابوحامد کرمان، نبش کوچه شماره 4 افتتاح شد.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این آیین اظهار داشت: مجموعه های تربیتی متعلق به نظام تلاش می کنند نسبت به دانش آموزان کار عمیق را رقم بزنند باید زبان و ادبیات حال حاضر جامعه دانش آموزی را درک کنند و بفهمند و متناسب سازی لازم را ایجاد کنند.

حسین تاریخی افزود: آنچه ذائقه نسل آینده ما به آن گرایش پیدا می کند، بخشی از آن آسیب زا و بخشی هم هیجان انگیز است و از کنار فضای مجازی هم نمی توان به راحتی گذشت زیرا جولانگاه بچه هاست.

وی اضافه کرد: وقتی می توانیم، موفق باشیم و ضریب کارآمدی برنامه ها بالا باشد که متناسب با جریان موجود کار را انجام دهیم و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تاکید دارند که ما باید به روز شویم زیرا در غیر این صورت کارهای ما تاثیری ندارد.

تاریخی با اشاره به اینکه همه ما خاطرات خوب و شیرینی از بازی داریم، بیان داشت: این بازی ها را فراموش کرده ایم که تبعات جدی به همراه دارد و ما تجربه شیرینی در اتحادیه از بازی داریم که تاثیرگذاری عمیقی را روی بچه ها پدید می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز بازی های مهارتی گروهی تاما در کرمان

افتتاح مرکز بازی های مهارتی گروهی تاما در کرمان