مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 22:502023-07-05سياسي

با همت خیرین گلستانی 8 زندانی جرائم مالی آزاد شدند


رییس دادگستری گلستان از آزادی هشت محکوم مالی و اهدای یک هزار بسته معیشتی توسط خیرین گلستان در آستانه عید بزرگ غدیر خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس دادگستری گلستان از آزادی هشت محکوم مالی و اهدای یک هزار بسته معیشتی توسط خیرین گلستان در آستانه عید بزرگ غدیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیدر آسیابی شامگاه چهارشنبه 14 تیرماه 1402 در مراسمی که به مناسبت آزادی زندانیان جرائم مالی در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار شد، اظهار کرد: امروز هشت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و محکومان مالی با همت خیرین مرکز نیکوکاری مسجد جامع گلشن شهرستان گرگان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه با آزادی این مددجویان، تعداد محکومان آزاد شده با کمک مرکز نیکوکاری مسجد گلشن به 235 نفر رسیده است، افزود: مجموع بدهی این مددجویان 2 میلیارد و 340 میلیون تومان بود که با کمک خیران این مرکز زمینه آزادی آنان در آستانه عید غدیر فراهم شد.

رییس دادگستری گلستان با اشاره به اینکه این هشتمین مرحله آزادسازی محکومان مالی نیازمند با همت مرکز نیکوکاری مسجد جامع گلشن و حمایت آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان در گرگان بود، گفت: در این مراسم 7000 بسته معیشتی برای کمک به خانواده های نیازمند توزیع شد که هزار بسته آن به خانواده های زندانیان اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همت خیرین گلستانی 8 زندانی جرائم مالی آزاد شدند

با همت خیرین گلستانی 8 زندانی جرائم مالی آزاد شدند