مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-01سياسي

توافق اسفند ایران و آژانس خلاف قانون اقدام راهبردی است


توافق صورت گرفته ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی خلاف قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و تأکید رهبر معظم انقلاب بر عدم تخطی از این قانون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در تشریح نشست کمیسیون با حضور رییس سازمان انرژی اتمی و معاونان این سازمان، گفت: این جلسه در چارچوب نظارت بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران به ویژه ماده 6 این قانون برگزار شد.

رییس کمیته سیاسی، نظامی و امنیتی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل از10 خرداد دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به شورای حکام مبنی بر توافق این آژانس با سازمان انرژی اتمی ایران در مورد افزایش نظارت ها و ایجاد نظارت های فراپادمانی، گفت: در این جلسه ابتدا رییس سازمان انرژی اتمی گزارشی از ابعاد مختلف توافق و آخرین وضعیت قانون اقدام راهبری ارائه کرد.

خضریان ادامه داد: پس از استماع گزارش رییس سازمان انرژی اتمی برای اعضا کمیسیون محرز شد که توافق صورت گرفته، خلاف قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و تأکید رهبر معظم انقلاب بر عدم تخطی از این قانون است که ایشان این موضوع را در دیدار با دانشمندان و مقامات صنعت هسته ای تصریح فرمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق اسفند ایران و آژانس خلاف قانون اقدام راهبردی است

توافق اسفند ایران و آژانس خلاف قانون اقدام راهبردی است