مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-05فرهنگي

مراسم بزرگداشت «روز قلم» در کانون پرورشی اردبیل برگزار شد


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: بزرگداشت «روز قلم» در کانون پرورش فکری اردبیل با حضور اعضای انجمن نویسندگان برگزار شد.

- اردبیل-معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: بزرگداشت روز قلم در کانون پرورش فکری اردبیل با حضور اعضای انجمن نویسندگان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش علومی ظهر چهارشنبه در جمع اعضای انجمن نویسندگان نوجوان با گرامیداشت روز قلم اظهار کرد: ادبیات هر کشوری میراث دار فرهنگ و انتقال دهنده ی اندیشه از نسلی به نسل دیگر است.

وی با بیان اینکه ادبیات یکی از هنرهای هفت گانه جهان به شما می آید، افزود: هر هنری پیشینه ای دارد و پیشینه فرهنگ و ادبیات امروز ما ادبیات کهن است و آنچه که باید به آن توجه کنیم مطالعه این متون در کنار ادبیات معاصر است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اشاره به برگزاری انجمن ها و کارگاه های ادبی، گفت: هدف صرفاً پرورش شاعر و داستان نویس نبوده بلکه در تلاشیم تا اعضا در کنار کسب مهارت نوشتن، انسان هایی خلاق و خوش سیرت بوده و بتوانند باحال خوب زندگی موفقی داشته باشند.

علومی به تعریف کودکی و نیازهای آن اشاره کرده و ادامه داد: درگذشته کودکان مینیاتوری از بزرگسالی بودند و فرصتی برای دیده شدن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت «روز قلم» در کانون پرورشی اردبیل برگزار شد

مراسم بزرگداشت «روز قلم» در کانون پرورشی اردبیل برگزار شد