مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-28فناوري

نقشه راه توسعه ایران و روسیه در حوزه فناوری اطلاعات


معاونان وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و روسیه نقشه راه توسعه روابط و تعاملات دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را مرور و بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه کاری مشترک هیئت ایرانی به ریاست میثم عابدی، معاون فناوری و نوآوری و با حضور محمد جعفر پور، معاون وزیر و رییس شرکت ارتباطات زیرساخت، محمود لیایی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، اکبر قنبرپور، مشاور وزیر و رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام، محمدجعفر صدیق دامغانی زاده، رییس پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات با هیئت روسی به ریاست الکساندر شویتوف، معاون وزیر توسعه دیجیتال، ارتباطات و رسانه های جمعی روسیه امروز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این جلسه که به بررسی نقشه راه توسعه روابط دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرور توافقات گذشته اختصاص داشت میثم عابدی، معاون فناوری و نوآوری ابراز خوشنودی کرد که پس از سه دور جلسه و مذاکره، توافقات دو کشور در برخی حوزه ها وارد فاز عملیاتی شده اند.

وی در ادامه تأکید کرد: امیدوارم پس از این جلسه و ادامه گفت وگوها با حضور شرکت های ایرانی و روسی زمینه اجرایی شدن سایر توافقات قبلی دو کشور فراهم شود و سطح تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه توسعه ایران و روسیه در حوزه فناوری اطلاعات

نقشه راه توسعه ایران و روسیه در حوزه فناوری اطلاعات