مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:002023-06-24سياسي

مطالبه اصلاح قانون نظام صنفی و بازنگری خلا ءهای درگاه ملی مجوزها


امروز در مراسم بزرگداشت روز ملی اصناف از رییس مجلس خواسته شد که مجلس در ارتباط با اصلاح قانون نظام صنفی و بازنگری خلاء های موجود در درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی توسطی امروز در آیین بزرگداشت روز ملی اصناف که در مرکز همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: ما هیچ مطالبه گری و زیاده خواهی از بخش های دولتی و حاکمیتی نداریم و آنچه که ما می خواهیم حرکت به سمت تحقق شعار سال است.

رییس اتاق اصناف تهران با اشاره به نامگذاری سال با عنوان مهار تورم و رشد تولید، بیان داشت: رهبر فرزانه و دانشمند انقلاب، وقتی سال را با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری می کنند به منزله آن است که چراغ راه را به ما نشان داده اند و بنابراین هدف ما دستیابی به شعار سال است.

رییس اتاق اصناف تهران در ادامه از رییس مجلس خواست که مجلس در ارتباط با اصلاح قانون نظام صنفی و بازنگری خلاء های موجود در درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، کمک کند.

* در  ازای هر 25 نفر یک واحد صنفی در کشور وجود دارد در ادامه این برنامه قاسم نوده فراهانی به عنوان نماینده اصناف در وزارت صمت، اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور با تحولات گسترده اقتصادی داخلی و خارجی مواجه است و این تحولات پیامدهای مختلفی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه اصلاح قانون نظام صنفی و بازنگری خلا ءهای درگاه ملی مجوزها

مطالبه اصلاح قانون نظام صنفی و بازنگری خلا ءهای درگاه ملی مجوزها