مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-10سياسي

افتتاح پروژه آبرسانی به دو روستای شهرستان اهر


به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا و بسیج سازندگی سپاه ناحیه اهر پروژه های آبرسانی به  روستاهای قشلاق قلعه جیق و یاورکندی شهرستان اهر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا و بسیج سازندگی سپاه ناحیه اهر پروژه های آبرسانی به  روستاهای قشلاق قلعه جیق و یاورکندی شهرستان اهر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا روز دوشنبه، 19 تیرماه، در این مراسم، محرومیت زدایی از مناطق محروم و نیازمند را از اولویت اصلی مسئولان عنوان کرد و گفت: سپاه همیشه پیروز و مقتدر ایران اسلامی همیشه در کمک رسانی به محرومان و خصوصا مردم مناطق دورافتاده روستایی پیشگام بوده و برای خدمت رسانی به این مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است.

سرهنگ الیاس گل محمدزاده افزود: محرومیت زدایی از مناطق روستایی و کمک به مردم جزو برنامه های مهم سپاه پاسداران است و همیشه در این راه خداپسندانه به صورت جهادی عمل کرده تا گوشه ای از مشکلات مردم و رفاه محرومان را فراهم نماید.

وی گفت: امروز افتخار داریم که به همت جهادگران و بسیجیان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه اهر شاهد افتتاح پروژه آبرسانی به دورترین نقطه شهرستان اهر هستیم چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه آبرسانی به دو روستای شهرستان اهر

افتتاح پروژه آبرسانی به دو روستای شهرستان اهر