مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-25اقتصادي

سازمان تدارکات پزشکی در رویداد نمایشگاهی شرق آفریقا حضور یافت


بیست و سومین نمایشگاه دارو و تجهیزات قاره آفریقا در نایروبی پایتخت کشور کنیا با حضور شرکت های تابعه سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیست و سومین نمایشگاه دارو و تجهیزات قاره آفریقا از روز چهارشنبه 31 خردادماه الی جمعه 2 تیرماه در نایروبی پایتخت کشور کنیا با حضور شرکتهای تابعه سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر برگزار شد.

سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با حضور در نمایشگاه بین المللی MEDEXPO 2023، ضمن معرفی محصولات و خدمات خود، فرصتی برای تعامل با شرکت های همکار، برندینگ و معرفی محصولات و توانمندی ها در سطح بین المللی و همچنین جذب سرمایه گذاران خارجی و توسعه کسب و کار ایجاد خواهد کرد.

سه شرکت از شرکت های سها وابسته به سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر ایران در کنار 16 شرکت دانش بنیان ایرانی دیگر با دعوت مرکز سلامت جمعیت هلال احمر در کشور کنیا ظرفیت های تولید تجهیزات پزشکی و داروهای گیاهی و شیمیایی هلال احمر را در این رویداد به نمایش گذاشتند.

در افتتاحیه این نمایشگاه رییس نظام پزشکی کنیا با افتتاح غرفه ایران در معیت سفیر جمهوری اسلامی ایران در کنیا، برمکی حضور پیدا کرد.

محمودرضا فقیهی، رییس مرکز سلامت جمعیت هلال احمر در کشور کنیا میزبان شرکت های ایرانی در این رویداد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تدارکات پزشکی در رویداد نمایشگاهی شرق آفریقا حضور یافت

سازمان تدارکات پزشکی در رویداد نمایشگاهی شرق آفریقا حضور یافت