مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 21:352023-07-10فرهنگي

جشنواره بین المللی فیلم حوا در تبریز به روی صحنه می رود


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از اکران 15 فیلم کوتاه و 15 فیلم سینمایی و مستند در نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا خبر داد.

- تبریز-معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از اکران 15 فیلم کوتاه و 15 فیلم سینمایی و مستند از حدود 20 کشور جهان در نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا در پردیس س به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محرمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره به همت بنیاد بین المللی گوهرشاد و با محوریت زنان و خانواده از فردا بیستم تا 23 تیرماه در تبریز برگزار می شود.

وی گفت: این رویداد فرهنگی با نمایش آثاری در بخش های ملی و بین الملل و قالب های فیلم بلند سینمایی، فیلم کوتاه داستانی و فیلم مستند در تلاش برای ارتقای جایگاه زنان و تحکیم بنیان خانواده در سینماست.

محرمی ادامه داد: فیلم های جشنواره بین المللی فیلم حوا همزمان با تهران در 12 استان نیز اکران می شود که آذربایجان شرقی و تبریز یکی از آنهاست.

وی ادامه داد: ساعات اکران فیلم ها 15 تا 23 روزهای برگزاری جشنواره خواهد بود و حضور در این جشنواره برای عموم آزاد و رایگان است.

به گفته محرمی، فهرست برنامه های جانبی و نشست های تخصصی این جشنواره، فردا توسط روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی فیلم حوا در تبریز به روی صحنه می رود

جشنواره بین المللی فیلم حوا در تبریز به روی صحنه می رود