مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-04حوادث

قربانی کلاهبرداری با عنوان برنده شدن جایزه به پول خود رسید


رییس پلیس فتای آذربایجان شرقی از عودت مبلغ یک میلیارد و 400میلیون ریال کلاهبرداری شده به حساب شهروند بزه دیده ای خبر داد که به بهانه برنده شدن جایزه مورد کلاهبرداری واقع شده بود.

- قربانی کلاهبرداری با عنوان "برنده شدن جایزه" به پول خود رسید ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پلیس فتای آذربایجان شرقی از عودت مبلغ یک میلیارد و 400میلیون ریال کلاهبرداری شده به حساب شهروند بزه دیده ای خبر داد که به بهانه برنده شدن جایزه مورد کلاهبرداری واقع شده بود.

سرهنگ محسن محمودی در این خصوص اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز به مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال از حساب بانکی اش رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهاراتش عنوان داشت فردی ناشناس با برقراری تماس اعلام کرد که شما برنده جایزه شده اید و برای دریافت جایزه خود باید کدی را که برای شما ارسال خواهد شد در اختیار ما قرار دهید که بعد از قرار دادن همان کد، مبلغ ذکر شده از حساب این شهروند برداشت شده بود.

وی تصریح کرد: در ادامه روند رسیدگی به موضوع این شهروند بزه دیده، کارشناسان پلیس فتا با بررسی های فنی و تخصصی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی اقدامات لازم پیرامون موضوع صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربانی کلاهبرداری با عنوان برنده شدن جایزه به پول خود رسید

قربانی کلاهبرداری با عنوان برنده شدن جایزه به پول خود رسید