مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-02سياسي

نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با موضوع سد قدرونی راور و روستای قطروییه


صبح امروز 11 تیرماه نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با موضوع سد قدرونی راور و روستای قطروییه که در حریم این سد قرار دارد، برگزار شد و دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه مهم ترین مشکل، - ایسنا/کرمان صبح امروز 11 تیرماه نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با موضوع سد قدرونی راور و روستای قطروییه که در حریم این سد قرار دارد، برگزار شد و دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه مهم ترین مشکل، آبگیریِ این سد است، تصریح کرد: به دلیل 53 بند خاکی آبخیزداری در حوزه سد، تاکنون آبگیری صورت نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی بخشی دادستان مرکز استان کرمان در این نشست اظهار کرد: احداث سد قدرونی راور از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان (سال 84) است و عملیات احداث آن از سال 1387 آغاز شده است.

وی با اشاره به بهره برداری از این سد در سال 1400 افزود: 98 میلیارد تومان برای احداث این سد به منظور تامین آب شرب شهر راور و روستاهای مسیر هزینه شده و 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بخشی با اشاره به اینکه مهم ترین مشکلات مربوط به آبگیری این سد است، تصریح کرد: به دلیل 53 بند خاکی آبخیزداری در حوزه سد، تاکنون آبگیری صورت نگرفته است.

دادستان کرمان گفت: روستای قطروییه در حریم سد قرار دارد و باید به جای دیگر منتقل می شد و واگذاری اراضی منابع طبیعی در روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با موضوع سد قدرونی راور و روستای قطروییه

نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با موضوع سد قدرونی راور و روستای قطروییه