مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-10سياسي

آغاز فعالیت دبیرخانه استقبال از بهار 1403 به زودی در مشهد


معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: دبیرخانه استقبال از بهار 1403 به زودی فعال خواهد شد؛ در سال جدید تلاش می کنیم بتوانیم نیازهای هنری مبنی بر موقعیت های واقعی را شناسایی کنیم.

- حسین باغگلی شامگاه گذشته 18 تیر، در اختتامیه جشنواره بین المللی هنرهای شهری مشهد که در کارخانه نوآوری برگزار شد، اظهار کرد: در زمانی که جامعه به دلایل مختلفی شرایط مناسبی نداشت، با استفاده از ظرفیت های هنری شما هنرمندان توانستیم حال شهروندان و زائران را در بهار 1402 خوب کنیم.

وی با اشاره به اینکه بهار امسال با سال های گذشته متفاوت بود و این امر به دلیل خلاقیت هنرمندان رخ داد، افزود: بابت کوتاهی هایی که رخ می دهد و عدم درک صحیح از هنر و ارتباط با هنرمندان از همه شما هنرمندان عذرخواهی می کنم؛ یکی از چالش های جدی ما این است قواعد و قراردادها در حوزه هنری که با هنرمندان بسته می شود با قراردادهای پیمانکارهای عمرانی تفاوت داشته باشد.

باغگلی ادامه داد: اگر بتوانیم تفکیک معنادار در مواجهه با قراردادهای حوزه هنری داشته باشیم بیشتر می توانیم با هنرمندان همکاری داشته باشیم؛ امیدوارم این موضوع با کمک اعضای شورا و بخش های برنامه ریزی و مالی حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت دبیرخانه استقبال از بهار 1403 به زودی در مشهد

آغاز فعالیت دبیرخانه استقبال از بهار 1403 به زودی در مشهد