مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 19:302023-06-30اجتماعي

کانون های آموزشی سیار برای کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار


مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: وجود کانون های سیار که به همراه مربی و امکانات به مناطق محروم استان اصفهان اعزام می شود باعث تمایز این کانون شده است.

- محمد سلیمی، مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار داشت: کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان فعالیت های خود را در دوره های مجازی و حضوری برگزار می کند.

وی بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در تابستان امسال با 61 مرکز ثابت، سیار و کتابخانه پستی در سراسر استان با 60 عنوان فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مناسبت های اسلامی، مذهبی و ملی را در قالب های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی به صورت آموزش های غیرمستقیم به جامعه هدف کودکان ونوجوانان ارائه می کند.

سلیمی یادآور شد: این کانون دوره های مجازی و حضوری خود را در زمینه های آشنایی با قرآن کریم، نقاشی، تصویرسازی، بازیگری،کارگردانی، نمایشنامه نویسی، رباتیک، اریگامی، شعر و داستان نویسی، فن بیان و زبان بدن، قصه گویی، پرورش صدا، خطاطی، نوشتن خلّاق، مهارت های مثبت اندیشی،کارگاه های ویژه نابینایان و ناشنوایان،کاردستی، نجوم، فعالیت های علمی و عکاسی از تیرماه جاری شروع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های آموزشی سیار برای کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار

کانون های آموزشی سیار برای کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار