مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-16سياسي

تمرین بیان مستدل، عالمانه و اخلاق مدارانه در کرسی های آزاداندیشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در مراسم اختتامیه سومین رویداد ملی رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: بیان مستدل، خیرخواهانه، عالمانه و اخلاق مدارانه می تواند سخن را به مقصد برساند و این اتفاقی است که در کرسی های آزاداندیشی تمرین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در مراسم اختتامیه سومین رویداد ملی رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خدا را شاکرم در جمع ارزشمند اساتید و دانشجویان در نشست اختتامیه کرسی های آزاداندیشی که به نوعی ابتکار و آغاز خوبی بود که توسط دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است، حضور دارم.

از طهرانچی برای حمایت جدی از این رویداد و اقدامات خلاقانه ای که در دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد، تشکر و قدرانی دارم.

رستمی با اشاره به سخنان طهرانچی درباره کارکرد کرسی های آزاداندیشی به عنوان محیطی که باید با استدلال و قوه منطق حرف را به کرسی نشاند، گفت: گاهی برخی با غلبه، قهر و جدایی به دنبال حاکم کردن حرفشان هستند، اما در کرسی های آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین بیان مستدل، عالمانه و اخلاق مدارانه در کرسی های آزاداندیشی

تمرین بیان مستدل، عالمانه و اخلاق مدارانه در کرسی های آزاداندیشی