مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 01:302023-06-22سياسي

نقش کم رنگ شهرداری های لرستان در حوزه نگهداری و درمان معتادان متجاهر


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: در حالی که دستگاه هایی مانند شهرداری می توانند در حوزه درمان و نگهداری معتادان متجاهر ورود کنند، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اردشیر صفاپور شانگاه پنجشنبه در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر یک دستگاه نمی تواند نقش آفرینی کند، اظهار کرد: حدود 24 دستگاه عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هستند، که با اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه این آسیب اجتماعی در سطح جامعه کاهش پیدا کند.

وی، با تاکید بر اینکه اساس کار مبارزه با مواد مخدر کارفرهنگی است، گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر طرح یاریگران زندگی را از آموزش و پرورش شروع کرده است و در این راستان باید کانون های یاریگر در مدارس تشکیل شود.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر لرستان، خاطرنشان کرد: در طرح یاریگران زندگی دانش آموزان مهارت نه گفتن را می آموزند، تا بتوانند در مقابل آسیب اجتماعی اعتیاد دوام بیاورند.

صفاپور با اشاره به اینکه طرح یاریگر یکی از سیاست های ستاد مبارزه ما مواد مخدر است، تاکید کرد: البته طرح یاریگر مختص به دانش آموزان نیست ، بلکه شامل همه اقشار و سطوح جامعه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کم رنگ شهرداری های لرستان در حوزه نگهداری و درمان معتادان متجاهر

نقش کم رنگ شهرداری های لرستان در حوزه نگهداری و درمان معتادان متجاهر