مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-08دانش

ثبت نام ترم تابستان واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد آغاز شد


بر اساس دستورالعمل برگزاری دوره تابستان 1401-1402 در واحدهای مجری گروه علوم پزشکی، دامپزشکی و روانشناسی بالینی و سلامت دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام دوره تابستان رشته های علوم پزشکی این دانشگاه از امروز آغاز و تا 22 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

- بر اساس دستورالعمل برگزاری دوره تابستان 1401-1402 در واحدهای مجری گروه علوم پزشکی، دامپزشکی و روانشناسی بالینی و سلامت دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام دوره تابستان رشته های علوم پزشکی این دانشگاه از امروز آغاز و تا 22 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دستورالعمل در راستای استفاده از توان و قابلیت های منابع انسانی، صرفه جویی در زمان و نیز استفاده از تمام ظرفیت ها، پتانسیل های موجود دانشگاه آزاد اسلامی، درخصوص برگزاری دوره آموزشی تابستان در مقاطع مختلف تحصیلی و در راستای اجرای بند 2 راه کنش ها و اقدامات کلان کاری با موضوع ارتقاء کیفیت و کار آمدی دوره های تحصیلی سند تحول و تعالی دانشگاه، ابلاغ شد.

بر اساس این دستورالعمل، ثبت نام دوره تابستان از امروز 17 لغایت 22 تیر ماه و شروع کلاس های درسی دوره نیز از تاریخ 24 تیر لغایت 26 مرداد ماه (پنج هفته آموزشی) بدون احتساب زمان ثبت نام و امتحانات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام ترم تابستان واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد آغاز شد

ثبت نام ترم تابستان واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد آغاز شد