مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-04پزشكي

تصویب ایجاد 5 رشته جدید در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی


شورای دانشگاه علوم توانبخشی راه اندازی رشته های «بهداشت مدارس»، «شنوایی شناسی»، «مطالعات اجتماعی موثر بر سلامت»، «روانشناسی سلامت» و «طب فیزیکی» را مصوب کرد.

- شورای دانشگاه علوم توانبخشی راه اندازی رشته های بهداشت مدارس ، شنوایی شناسی ، مطالعات اجتماعی موثر بر سلامت ، روانشناسی سلامت و طب فیزیکی را مصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، شورای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در سومین جلسه خود که با حضور رییس دانشگاه و سایر اعضا تشکیل شد، تصمیماتی اتخاذ کرد.

بر اساس این مصوبات مقرر شد، رشته های بهداشت مدارس و شنوایی شناسی در مقطع کارشناسی، رشته های مطالعات اجتماعی موثر بر سلامت و روانشناسی سلامت در مقطع کارشناسی ارشد و رشته دستیاری طب فیزیکی در دانشگاه راه اندازی شود.

مقرر شد دوره های بازآموزی توانبخشی به صورت مجازی و در چارچوب آیین نامه داخلی معاونت آموزشی در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی راه اندازی شود.

تصویب الحاق مراکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت و سلامت در حوادث و بلایا به پژوهشکده سلامت اجتماعی و منفک شدن مرکز تحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال از این پژوهشکده از دیگر مصوبات شورای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب ایجاد 5 رشته جدید در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

تصویب ایجاد 5 رشته جدید در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی